wtorek, 20 sierpnia 2013

Zakupowelove

Cześć...
Dziś wybrałam się z mamą na zakupy. Odwiedziłyśmy kilka sklepów odzieżowych z których kupiłam tylko spodnie, które postaram się pokazać niedługo w mojej stylizacji. Poszłyśmy także do nowo otwartej drogerii, w której kupiłam odżywkę Nivea do odbudowania włosów.
Cena: 6.99 Udało mi się trafić na promocje.
 Po zakupy spożywcze poszłyśmy do ukochanej przez moją mamę biedry gdzie skorzystałam z okazji i kupiłam już drugie opakowanie tego samego fluidu. Bardzo go lubię ponieważ zachowuje naturalny wygląd twarzy i przy tym zakrywa moje niedoskonałości.
Cena: 9:99

Zrobiłam również mini zakupy w sklepie "Wszystko po 4 zł".
Cena 2.99

Gumki (4 sztuki) 3,49 Wsuwki (12 sztuk) 1.99        
Zakupy uważam za udane. Niskie ceny przyciągnęły moją uwagę. Co do jakości - zobaczymy! :)

2 komentarze:

  1. fajne rzeczy, daj znać jak spisuje się odżywka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne cienie :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://zaczarowanaa-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń