piątek, 16 sierpnia 2013

One day!

Dzisiejszy dzień spędziłam głównie na pracy. Od rana zrywałam maliny, ponieważ chodzę do pracy sezonowej. Później zjadłam obiad, posprzątałam i postanowiłam wybrać się z siostrą na mirabelki :)
Dzień uważam za w 100% udany. Jutro postaram się dodać recenzje moich codziennych kosmetyków.

 A wracając do pracy sezonowej chciałabym dodać moją opinię na ten temat. W moim przypadku nie jest to tylko zarabianie pieniędzy. Chodzę do pracy gdzie głównie jest "zatrudniona" młodzież. Dzięki temu poznałam wielu nowych, a zarazem ciekawych osób. Spędzam tam miło czas, a po południu mogę bez problemu chodzić na zakupy, spotykać się z przyjaciółmi i po prostu korzystać z wakacji! :)
Jakiekolwiek korzystanie z treści oraz zdjęć tego postu bez wiedzy właściciela jest zabronione. (Dz. U. Nr 24, poz. 83)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz